Cistella de la compra

Invitació a la sociologia de la comunicació

Autor Jordi Busquet / Alfons Medina

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Invitació a la sociologia de la comunicació
-5% dte.    23,00€
21,85€
Estalvia 1,15€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788490290828
  • ISBN10 8490290822
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 270
  • Col.lecció Manuals #
  • Any Edició 2000
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Comunicació

Invitació a la sociologia de la comunicació

Autor Jordi Busquet / Alfons Medina

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% dte.    23,00€
21,85€
Estalvia 1,15€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Aquest llibre presenta de forma clara i rigorosa les principals característiques de la sociologia de la comunicació. S'expliquen els orígens de la sociologia com a disciplina de coneixement; s'exposen els diversos paradigmes teòrics de la disciplina i assenyalen en algunes de les aportacions recents més significatives. Per a nosaltres la noció "xarxa social", de "societat del risc" o de "societat líquida" són cabdals per copsar la naturalesa de la societat contemporània. També es recullen les principals aportacions realitzades per part de la recerca en comunicació social. Hem tractat alguns dels àmbits de coneixement més rellevants com són, per exemple, el camp de la comunicació política i l'opinió pública. Hem estudiat també el tema dels estils de vida i la teoria del gust; les cultures juvenils, la cultura fan i les noves formes de participació i creativitat cultural.

Seccions

Comunicació

Més llibres de Jordi Busquet, Miquel Calsina, Alfons Medina, Lluís Flaquer