Cistella de la compra

El futur de la comunicació. Xarxes, mitjans i poder

Autor Josep Maria Carbonell

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

El futur de la comunicació. Xarxes, mitjans i poder
-5% dte.    24,00€
22,80€
Estalvia 1,20€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788497884341
  • ISBN10 8497884345
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 242
  • Col.lecció Manuals #
  • Any Edició 2011
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Comunicació

El futur de la comunicació. Xarxes, mitjans i poder

Autor Josep Maria Carbonell

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% dte.    24,00€
22,80€
Estalvia 1,20€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

La societat de la informació és un fenomen cada vegada més important en les societats desenvolupades que, juntament amb la globalització, les estan transformant radicalment. En aquest context, els mitjans de comunicació i les xarxes de comunicacions electròniques viuen un procés desclat sense precedents. Lautor proposa el concepte de xarxes de comunicació multimèdia per comprendre la convergència que representa aquesta nova etapa en el món de les comunicacions, que, daltra banda, exerceixen un paper central en els processos socials, econòmics i polítics. Lobjecte del llibre és lanàlisi detallada de levolució i la situació actual de les xarxes de comunicacions electròniques i dels mitjans de comunicació. Lobjectiu, analitzar-ne els sistemes reguladors i fer una proposta dels principis bàsics que hauria de preveure un model regulador assentat en els valors essencials del liberalisme social perquè pugui respondre de manera satisfactòria linterès públic, al servei de la democràcia i la justícia social.

Seccions

Comunicació

Més llibres de Josep Maria Carbonell