Cistella de la compra

El primer poder. El nou protagonisme dels mitjans de comunicació

Autor Josep Maria Carbonell

Editorial EDITORIAL MINA

El primer poder. El nou protagonisme dels mitjans de comunicació
-5% dte.    20,80€
19,76€
Estalvia 1,04€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDITORIAL MINA
  • ISBN13 9788492541010
  • ISBN10 8492541016
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 152
  • Col.lecció L'ARQUER
  • Any Edició 2008
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Comunicació

El primer poder. El nou protagonisme dels mitjans de comunicació

Autor Josep Maria Carbonell

Editorial EDITORIAL MINA

-5% dte.    20,80€
19,76€
Estalvia 1,04€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Una societat sense llibertat d?expressió i d?informació no podrà garantir mai la democràcia.
Amb la globalització, els mitjans de comunicació de masses es converteixen en el primer poder, per sobre del poder sobirà que ostenta el poble. Però, què passa quan aquest poder esdevé tan gran? Què passa amb la globalització que dilueix el poder del poble? I què passa quan els mitjans de comunicació estan en poques mans?El llibre analitza aquestes qüestions i en planteja altres de ben apassionants: la informació i la comunicació com a bé social són substituïdes per un bé estrictament comercial i mercantil; els mitjans de comunicació han perdut part de la seva missió social, el seu paper de vigilant dels poders democràtics, per convertir-se en un poder esclau de les seves lògiques mercantils i un nou actor polític. 

Seccions

Comunicació

Més llibres de Josep Maria Carbonell