Cistella de la compra

Competència científica i lectora a secundària: L'ús de textos a les classes de ciències

Autor Àngels Prat i Pla / Conxita Márquez Bargalló

Editorial ASSOCIACIÓ DE MESTRES ROSA SENSAT

Competència científica i lectora a secundària: L'ús de textos a les classes de ciències
-5% dte.    21,00€
19,95€
Estalvia 1,05€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial ASSOCIACIÓ DE MESTRES ROSA SENSAT
  • ISBN13 9788492748242
  • ISBN10 8492748249
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 262
  • Col.lecció Dossiers Rosa Sensat
  • Any Edició 2010
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Competència científica i lectora a secundària: L'ús de textos a les classes de ciències

Autor Àngels Prat i Pla / Conxita Márquez Bargalló

Editorial ASSOCIACIÓ DE MESTRES ROSA SENSAT

-5% dte.    21,00€
19,95€
Estalvia 1,05€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Aquest llibre és el resultat de la tasca d'un grup de professores i professors de ciències que es van proposar incidir en la competència comunicativa dels estudiants de secundària, i especialment en la comprensió lectora i en les repercusions en el desenvolupament de la competència científica. El treball s'ha desenvolupat en el si del grup LIEC de la UAB. En el llibre es presenten vint-i-cinc propostes, aplicades a l'aula, d'activitats de lectura de documents de temàtiques científiques. En totes hi plana la intenció de formar un lector capaç de comprendre un text per aprendre ciències o d'aprendre ciències per aprendre a llegir.