Cistella de la compra

Investigación de mercados

Autor Naresh K. Malhotra

Editorial PEARSON EDUCACIÓN

Investigación de mercados
-5% dte.    60,37€
57,35€
Estalvia 3,02€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial PEARSON EDUCACIÓN
  • ISBN13 9789702611851
  • ISBN10 9702611857
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 124
  • Col.lecció ECONOMIA
  • Any Edició 2008
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

Investigación de mercados

Autor Naresh K. Malhotra

Editorial PEARSON EDUCACIÓN

-5% dte.    60,37€
57,35€
Estalvia 3,02€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Investigación de mercados cuenta con un enfoque práctico y aplicado y ofrece una cobertura equilibrada de material tanto cualitativo como cuantitativo. Refleja las tendencias actuales del marketing internacional, la ética y la integración de Internet. Esta obra presenta nuevas ideas, materiales y tecnologías existentes y entre sus principales características se encuentran: Proyecto de investigación. En el texto se presenta el proyecto ?la clientela de tiendas departamentales?. Se agregaron seis casos de Harvard Business School. Investigación para la toma de decisiones. Cada capítulo presenta un escenario de investigación para la toma de decisiones y pide al usuario que recomiende decisiones apropiadas para la gerencia de marketing. Cada parte del libro incluye casos en video.

Seccions

Màrqueting

Més llibres de Naresh K. Malhotra