Cistella de la compra

El Paisatge comercial de la ciutat : lletres, formes i colors a la retolació de comerços de Barcelona

Autor Enric Satué

Editorial EDICIONES PAIDOS IBERICA, S.A.

El Paisatge comercial de la ciutat : lletres, formes i colors a la retolació de comerços de Barcelona
-5% dte.    23,44€
22,27€
Estalvia 1,17€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONES PAIDOS IBERICA, S.A.
  • ISBN13 9788449310348
  • ISBN10 8449310342
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 220
  • Col.lecció Paidós estética #30
  • Any Edició 2001
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Matèries

Disseny / Moda

El Paisatge comercial de la ciutat : lletres, formes i colors a la retolació de comerços de Barcelona

Autor Enric Satué

Editorial EDICIONES PAIDOS IBERICA, S.A.

-5% dte.    23,44€
22,27€
Estalvia 1,17€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

El famós dictamen del filòsof Jürgen Habermas, segons el qual el skyline de les ciutats ja no el dissenya l?arquitectura, sinó la retolació comercial i els anuncis de neó, toca el punt feble d?una gravíssima patologia urbana. D?altra banda, l?urbanisme contemporani compromès a sanejar el creixement metropolità, considera avui que la informació definirà, molt probablement, la ciutat futura. En aquest cas, caldrà comptar amb el disseny gràfic, perquè una part molt significativa d?aquesta informació ?entre la qual, sens dubte, s?hi troba la retolació comercial? l?haurà de menester per ser eficaç i competitiva, sense renunciar per això a la seva desitjable qualitat estètica. Tanmateix, una vegada enfrontats a aquesta responsabilitat, com es podria programar la regeneració dels paisatges tipogràfics, pictogràfics i cromàtics actuals, culturalment empobrits, visualment contaminats i cívicament salvatges? D?una manera ben senzilla: rastrejant la sàvia tradició històrica, rehabilitant la malgirbada condició informativa ?i no publicitària? dels rètols comercials de les nostres ciutats i recuperant, en fi, la molt noble categoria del bon gust.

Matèries

Disseny / Moda