Clientes contentos de verdad. Claves para comprender a clientes y usuarios.
Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.
-5% dte. 18,95€
18,00€
Estalvia 0,95€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Espanya peninsular
- Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.
- ISBN13 9788480885362
- ISBN10 848088536X
- Tipus Llibre
- Pàgines 156
- Any Edició 2007
- Idioma Castellà
- Encuadernació Rústica
Seccions
VendesClientes contentos de verdad. Claves para comprender a clientes y usuarios.
Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.
-5% dte. 18,95€
18,00€
Estalvia 0,95€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Espanya peninsular
Detalls del llibre
Managing clients can be difficult. This guide pinpoints the clients needs and demands, making it easier to keep them happy. It includes a checklist of the 10 most essential tips to remember about working with one's clients. Una referencia que ilustra como identificar las demandas de los clientes y como mantener y fidelizar a ellos. Incluye una lista de 10 claves esenciales con respeto al cliente.
Author Biography: Joan Elías is a communication strategies corporate consultant.
Seccions
VendesMés llibres de Joan Elias
12,82€
13,50€
Consulti disponibilitat
7,46€
7,85€
Consulti disponibilitat
20,86€
21,95€
Consulti disponibilitat
16,10€
16,95€
Consulti disponibilitat