Cistella de la compra

Clientes contentos de verdad. Claves para comprender a clientes y usuarios.

Autor Joan Elias

Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.

Clientes contentos de verdad. Claves para comprender a clientes y usuarios.
-5% dte.    18,95€
18,00€
Estalvia 0,95€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.
  • ISBN13 9788480885362
  • ISBN10 848088536X
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 156
  • Any Edició 2007
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Vendes

Clientes contentos de verdad. Claves para comprender a clientes y usuarios.

Autor Joan Elias

Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.

-5% dte.    18,95€
18,00€
Estalvia 0,95€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Managing clients can be difficult. This guide pinpoints the clients needs and demands, making it easier to keep them happy. It includes a checklist of the 10 most essential tips to remember about working with one's clients. Una referencia que ilustra como identificar las demandas de los clientes y como mantener y fidelizar a ellos. Incluye una lista de 10 claves esenciales con respeto al cliente.

Author Biography: Joan Elías is a communication strategies corporate consultant.

Seccions

Vendes