Cistella de la compra

Buenos días ¿En qué puedo ayudarle?

Autor Jose Luis Lozano Pérez / Francisco A. Bonora Xerri

Editorial FUNDACION CONFEMETAL (FC EDITORIAL)

Buenos días ¿En qué puedo ayudarle?
-5% dte.    21,00€
19,95€
Estalvia 1,05€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial FUNDACION CONFEMETAL (FC EDITORIAL)
  • ISBN13 9788415781172
  • ISBN10 8415781172
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 206
  • Any Edició 2014
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica amb solapes

Seccions

Màrqueting

Buenos días ¿En qué puedo ayudarle?

Autor Jose Luis Lozano Pérez / Francisco A. Bonora Xerri

Editorial FUNDACION CONFEMETAL (FC EDITORIAL)

-5% dte.    21,00€
19,95€
Estalvia 1,05€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Entras a una tienda y te encuentras a dos o tres personas hablanco entre sí o mirando la pantalla de su monitor, aparentemente ocupadas, incluso alguna de ellas te ha visualizado; pasan unos segundos- que se te hacen interminables- y nadie se dirige a atenderte hasta que, ya con cierto enfado, tienes que pedir que te atiend an. Otras veces te "colocan" un producto sin preguntarte qué uso vas a darle, con lo que no quieren orientarte hacia el más adecuado, o bien no ves un rostro sonriente ni siquiera acogedor. A partir de estas experiencias, tal vez tu predisposición a decaído considerablemente. ¿ Te suenan estas historias reales?....

Seccions

Màrqueting

Més llibres de Jose Luis Lozano Pérez