Cistella de la compra

Sado

Autor William Plomer

Editorial ZUT EDITORIAL

Sado
-5% dte.    18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial ZUT EDITORIAL
  • ISBN13 9788461663200
  • ISBN10 8461663209
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 210
  • Col.lecció Zut #
  • Any Edició 2013
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica amb solapes

Sado

Autor William Plomer

Editorial ZUT EDITORIAL

-5% dte.    18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

En Sado, el protagonista, Vincent Lucas, un joven pintor inglés que llega a Japón y se enamora de Sado Masaji, un estudiante de origen humilde, opta por vivir acogido por una mujer inglesa cuyo marido tiene una casita vacía en un típico jardín japonés. El entendimiento entre los dos expatriados ingleses pronto se romperá con la llegada de Sado a la casa. Se dan en la novela dos tramas y dos parejas interraciales: la de una mujer inglesa que, tras huir de su país en busca de un futuro mejor, se siente estancada junto a su respetable marido japonés y la del joven pintor inglés que, quizás huyendo de sí mismo, termina queriendo escapar de aquello a lo que quería unirse desesperadamente.

«Uno de los poquísimos retratos convincentes que se hayan escrito en inglés sobre un joven japonés» (W. H. Auden, Vogue, 1939)

«¿Por qué, querida América, no se lee más a William Plomer?» (E. M. Forster, Museum Pieces, 1952)