Cistella de la compra

Pedagogías radicales de (la) locura. De Paulo Freire a Guillermo Borja

Autor Asun Pié Balaguer / Miguel Salas Soneira

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Pedagogías radicales de (la) locura. De Paulo Freire a Guillermo Borja
-5% dte.    13,00€
12,35€
Estalvia 0,65€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788491801573
  • ISBN10 849180157X
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 126
  • Col.lecció Manuales #569
  • Any Edició 2000
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica
  • Audiència Professional / acadèmic

Pedagogías radicales de (la) locura. De Paulo Freire a Guillermo Borja

Autor Asun Pié Balaguer / Miguel Salas Soneira

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% dte.    13,00€
12,35€
Estalvia 0,65€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Pedagogías radicales de [la] locura propone recuperar la lectura de dos autores, Paulo Freire y Guillermo Borja, a partir de los cuales, resulta fecundo abrir una brecha crítica en los modelos hegemónicos predominantes en la actuación educativa en materia de salud mental. Freire nos invita a problematizar la opresión como causa fundamental de sufrimiento humano y nos induce a construir una pedagogía comprometida con su transformación. Guillermo Borja inicia el debate sobre las fronteras entre vida, terapia y educación en su modo particular de abordar el malestar. Sus conclusiones señalan coordenadas para navegar y dialogar con el sentido pedagógico de lo radical.