Cistella de la compra

Marketing estratégico.

Autor Jean Jacques Lambin

Editorial MCGRAW-HILL INTERAMERICANA S.A

Marketing estratégico.
-5% dte.    45,95€
43,65€
Estalvia 2,30€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial MCGRAW-HILL INTERAMERICANA S.A
  • ISBN13 9788448116118
  • ISBN10 8448116119
  • Tipus Llibre
  • Col.lecció ECONOMIA/ADMON/CONTAB/ESTADISTICA/DERECH
  • Any Edició 1997
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

Marketing estratégico.

Autor Jean Jacques Lambin

Editorial MCGRAW-HILL INTERAMERICANA S.A

-5% dte.    45,95€
43,65€
Estalvia 2,30€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Esta nueva edición, totalmente revisada, actualizada y aumentada, presentada estratégico de hoy día. De entre las principales modificaciones destaca un capítulo nuevo dedicado al análisis del entorno macro-marketing. Presta especial atención a los temas medioambientales: los nuevos comportamientos de los consumidores,.. Contiene nuevos ejemplos y puesta al día de los datos estadísticos e introduce nuevos métodos para medir la satisfacción/insatisfacción del cliente.

Seccions

Màrqueting