Cistella de la compra

Marketing estratégico para empresas de servicios

Autor Javier Maqueda La Fuente / José Ignacio Llaguno Mudons

Editorial DIAZ DE SANTOS

Marketing estratégico para empresas de servicios
-5% dte.    33,00€
31,35€
Estalvia 1,65€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial DIAZ DE SANTOS
  • ISBN13 9788479781903
  • ISBN10 8479781904
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 544
  • Col.lecció DICCIONARIOS
  • Any Edició 1995
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

Marketing estratégico para empresas de servicios

Autor Javier Maqueda La Fuente / José Ignacio Llaguno Mudons

Editorial DIAZ DE SANTOS

-5% dte.    33,00€
31,35€
Estalvia 1,65€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

INDICE: Concepto de calidad - breve historia. Visión macroeconómica del sectorservicios: la terciarización de las economías desarrolladas. Concepto microeconómico de servicio. La empresa de servicios: una organización específica. Lasescuelas de organización y administración de empresas. La empresa de servicios percibida como un sistema. Modelos de management para la dirección de empresas de servicios. La calidad total como herramienta para la dirección y gestiónde la empresa terciaria. La calidad del servicio como estrategia para la empresa terciaria. Implantación de la calidad de servicio en la empresa terciaria.Organización de las actividades comerciales. La elaboración del plan de marketing.

Seccions

Màrqueting

Més llibres de Javier Maqueda La Fuente