Cistella de la compra

Estrategia de marketing industrial

Autor Frederick E. Webster

Editorial DIAZ DE SANTOS

Estrategia de marketing industrial
-5% dte.    25,00€
23,75€
Estalvia 1,25€
  • Editorial DIAZ DE SANTOS
  • ISBN13 9788479781392
  • ISBN10 8479781394
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 446
  • Any Edició 1983
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Estrategia de marketing industrial

Autor Frederick E. Webster

Editorial DIAZ DE SANTOS

-5% dte.    25,00€
23,75€
Estalvia 1,25€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.

Expertes llibreteres
Assessorament personal
Enviaments en 24/48h
-5% dto en tots els llibres
Gràcies per comprar
en llibreries reals.
Recollida GRATUÏTA en Llibreria
Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

INDICE: La naturaleza y el campo de acción del marketingindustrial. El aprovisionamiento industrial y el comportamiento de compra.. Relaciones comprador-vendedor. Segmentación del mercado industrial, definición de objetivos y posicionamiento. Estrategia del producto y desarrollo de un nuevo producto. El desarrollo de mercados para nuevos productos industriales. La estrategia de precios. La estrategia de distribución industrial. La dirección del personal industrial de ventas.. Comunicaciones del marketing industrial. Planificación delmarketing industrial.
  • Editorial DIAZ DE SANTOS
  • ISBN13 9788479781392
  • ISBN10 8479781394
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 446
  • Any Edició 1983
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica