Cistella de la compra

Innovación. Estrategias de liderazgo para mercados de alta competencia

Autor Thomas D. Kuczmarski

Editorial MCGRAW-HILL

Innovación. Estrategias de liderazgo para mercados de alta competencia
-5% dte.    18,78€
17,84€
Estalvia 0,94€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial MCGRAW-HILL
  • ISBN13 9789586006026
  • ISBN10 9586006026
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 213
  • Any Edició 1996
  • Encuadernació Rústica

Innovación. Estrategias de liderazgo para mercados de alta competencia

Autor Thomas D. Kuczmarski

Editorial MCGRAW-HILL

-5% dte.    18,78€
17,84€
Estalvia 0,94€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Obtener ventaja competitiva mediante la innovación ya no es una opción conveniente ¡es una obligación! Y en este libro de avanzada Thomas D. Kuczmarski descubre un nuevo programa estratégico y orientado hacia los resultados que ayuda a gerentes y ejecutivos de mayor jerarquía a desarrollar y fomentar una mentalidad innovadora en todos y cada uno de los miembros de una organización.