Cistella de la compra

Decisions, preferències i heurístiques. Una introducció a la psicologia econòmica

Autor Pere Mir Artigues

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

Decisions, preferències i heurístiques. Una introducció a la psicologia econòmica
-5% dte.    25,00€
23,75€
Estalvia 1,25€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA
  • ISBN13 9788491687344
  • ISBN10 8491687343
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 300
  • Col.lecció ECONOMIA UB #
  • Any Edició 2022
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica
  • Audiència Ensenyament universitari o superior

Seccions

Economia

Decisions, preferències i heurístiques. Una introducció a la psicologia econòmica

Autor Pere Mir Artigues

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

-5% dte.    25,00€
23,75€
Estalvia 1,25€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Com es prenen les decisions econòmiques? Què determi­na les tries que fem cada dia? Respondre aquestes qües­tions és l?objectiu de la psicologia econòmica, una disci­plina encara poc coneguda al nostre país, de la qual aquest llibre ofereix una primera aproximació. Inspirat en els re­sultats obtinguts pel programa de recerca de la raciona­litat contextual, el text explica, en primer lloc, els grans factors que guien les decisions econòmiques ?les pre­ferències, les creences, les emocions i la informació que conservem a la memòria?. En segon lloc, exposa els prin­cipals patrons en què s?emmarquen ?el recurs a les heu­rístiques, la reflexió deliberativa i la cessió voluntària de la capacitat de decidir?, descrivint-ne els principals algo­rismes. Finalment, proposa un model senzill dels múlti­ples elements que influeixen en les eleccions en el con­sum de béns i serveis. La psicologia econòmica ofereix, doncs, eines útils per identificar i triar l?opció satisfac­tòria en tot tipus de decisions, tant en l?àmbit personal com professional.

Seccions

Economia

Més llibres de Pere Mir Artigues