Cistella de la compra

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge. Temari volum 2

Editorial EDITORIAL MAD

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge. Temari volum 2
-5% dte.    32,00€
30,40€
Estalvia 1,60€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDITORIAL MAD
  • ISBN13 9788414272541
  • ISBN10 8414272541
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 192
  • Any Edició 2022
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Oposicions

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge. Temari volum 2

Editorial EDITORIAL MAD

-5% dte.    32,00€
30,40€
Estalvia 1,60€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre


Tema 14. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb discapacitat motriu. Aspectes diferencials del desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les necessitats educatives especials d’aquests alumnes.

Tema 15. La intervenció del mestre d’audició i llenguatge amb els alumnes amb discapacitat motriu. Criteris per a l’elaboració de les adaptacions curriculars. Ajuts tècnics per a la comunicació: tipus i criteris d’ús.

Tema 16. Les NEE dels alumnes amb discapacitat intel•lectual. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les NEE d’aquests alumnes.

Tema 17. La intervenció del/la MALL amb alumnes amb discapacitat intel•lectual. Criteris per elaborar adaptacions curriculars.

Tema 18. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb autisme o altres alteracions greus de la personalitat. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les NEE d’aquests alumnes.

Tema 19. La intervenció del/la MALL amb alumnes amb autisme o amb alteracions greus de la personalitat. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars.

Tema 20. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració de la parla. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge.

Tema 21. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració de la parla.

Tema 22. La intervenció del mestres d’audició i llenguatge amb els alumnes amb alteracions de la parla. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars.

Tema 23. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteracions del llenguatge. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge.

Tema 24. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració del llenguatge.

Tema 25. La intervenció del mestre d’audició i llenguatge amb els alumnes amb alteracions del llenguatge. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars.



 

Seccions

Oposicions