Cistella de la compra

Fortuny i Reus. La construcció del mite

Autor Albert Arnavat

Editorial VIENA EDICIONS

Fortuny i Reus. La construcció del mite
-5% dte.    29,00€
27,55€
Estalvia 1,45€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial VIENA EDICIONS
  • ISBN13 9788418908200
  • ISBN10 8418908203
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 216
  • Col.lecció ART #25
  • Any Edició 2021
  • Idioma Català
  • Encuadernació Cartoné
  • Audiència General / Comerç

Fortuny i Reus. La construcció del mite

Autor Albert Arnavat

Editorial VIENA EDICIONS

-5% dte.    29,00€
27,55€
Estalvia 1,45€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

El llibre se centra principalment en l?etapa de formació i els primers èxits de Marià Fortuny Marsal (Reus, 1838 ? Roma, 1874), el pintor més reconegut de l?art vuitcentista català, així com en la relació que va mantenir en aquest període amb la seva ciutat natal, aspectes molt poc tractats per la historiografia sobre aquest artista. El llibre dona a conèixer un gran nombre de notícies inèdites sobre les seves primeres exposicions i fa una revisió exhaustiva de la relació de l?artista amb la seva ciutat d?origen, que resulta fonamental per resseguir la trajectòria de Fortuny i la construcció de la seva imatge llegendària.

Albert Arnavat (Reus, 1961) és docent investigador titular a la Universidad Técnica del Norte (Ibarra, Equador). Doctor en Història Contemporània per la Universitat de Barcelona, ha estat professor a la Universitat Rovira i Virgili. Especialista en investigació històrica i en comissariat d'exposicions, les seves línies de recerca comprenen les relacions de la història amb la imatge, la publicitat i el disseny gràfic. Els resultats dels seus projectes de recerca han estat publicats en llibres i revistes especialitzades. Ha col·laborat amb museus i altres institucions culturals, i ha format part d'equips interdisciplinaris de recerca en diverses universitats europees i americanes. Ha exercit de dissenyador, publicista i assessor de comunicació especialitzat en projectes editorials. Ha publicat més de cinquanta llibres i catàlegs de temes històrics, publicitaris i artístics. Ha dissenyat campanyes, marques i cartells per a empreses privades i institucions públiques.