Cistella de la compra

Cine oficial y vanguardia pictórica. Pablo R. Picasso, Joan Miró y Salvador Dalí a través de NO-DO

Autor José Javier Aliaga Cárceles / Isabel Durante Asensio

Editorial CENDEAC

Cine oficial y vanguardia pictórica. Pablo R. Picasso, Joan Miró y Salvador Dalí a través de NO-DO
-5% dte.    12,00€
11,40€
Estalvia 0,60€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial CENDEAC
  • ISBN13 9788415556862
  • ISBN10 8415556861
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 146
  • Col.lecció CINE #36
  • Any Edició 2021
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Cine oficial y vanguardia pictórica. Pablo R. Picasso, Joan Miró y Salvador Dalí a través de NO-DO

Autor José Javier Aliaga Cárceles / Isabel Durante Asensio

Editorial CENDEAC

-5% dte.    12,00€
11,40€
Estalvia 0,60€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

La imagen oficial creada por las cámaras de NO-DO en torno a Picasso, Miró y Dalí no sólo perfiló una iconografía en sí misma, sino que fue generadora de una serie de significados que transitaron por las distintas esferas de la vida española. En este sentido, además de convertirse en pilares claves en la promoción de la política artística y cultural emprendida por el franquismo en los años del desarrollismo y continuada durante la transición, el uso que se hizo de la imagen de estos artistas llevó a que su presencia se extrapolase a otros ámbitos. Así, este libro analiza las claves contextuales e ideológicas que justificaron sus relaciones con la cinematografía oficial, al tiempo que recoge una sistematización de los reportajes y los documentales de NO-DO en los que éstos hicieron su aparición.

Més llibres de José Javier Aliaga Cárceles, Joaquín Cánovas Belchí