Cistella de la compra

Los medios ante los modelos de suscripción

Autor Pepe Cerezo

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Los medios ante los modelos de suscripción
-5% dte.    17,00€
16,15€
Estalvia 0,85€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788491806264
  • ISBN10 8491806261
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 158
  • Col.lecció COMUNICACION #658
  • Any Edició 2019
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica
  • Audiència Professional / acadèmic

Seccions

Comunicació

Los medios ante los modelos de suscripción

Autor Pepe Cerezo

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% dte.    17,00€
16,15€
Estalvia 0,85€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Los medios de comunicación siguen inmersos en una permanente transformación como consecuencia de los continuos cambios que están configurando el nuevo ecosistema digital, sobre todo en lo que se refiere a su modelo de negocio. La caída de la circulación y de los ingresos de publicidad tradicional no se ha visto compensada por el crecimiento de la publicidad digital lastrada por el poder de las plataformas tecnológicas. Por ello, asistimos a una nueva transformación del sector encaminada a la búsqueda de ingresos directos. Las suscripciones son, por tanto, un paso más hacia un modelo integral de reader revenue que deberá incorporar los ingresos actuales y futuros derivados de la oferta de productos y servicios que sea más adecuada a las necesidades del usuario.

Seccions

Comunicació

Més llibres de Pepe Cerezo