Cistella de la compra

Comunicación política. Caja de herramientas

Autor Enrique Gil Calvo

Editorial LIBROS DE LA CATARATA

Comunicación política. Caja de herramientas
-5% dte.    18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial LIBROS DE LA CATARATA
  • ISBN13 9788490975541
  • ISBN10 849097554X
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 240
  • Col.lecció Colección Mayor #
  • Any Edició 2018
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Comunicació

Comunicación política. Caja de herramientas

Autor Enrique Gil Calvo

Editorial LIBROS DE LA CATARATA

-5% dte.    18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Un ensayo de sociología política que analiza la transformación reciente de la democracia por obra de la comunicación política y sus técnicas de marketing electoral.

Aunque los discursos en torno al poder han existido en todas las sociedades, en rigor solo podemos hablar de comunicación política a partir de la instauración de las democracias representativas, con la aparición de la opinión pública vinculada a las libertades de información y expresión y de los medios de comunicación de masas; en la actualidad, los mass media (prensa, radiotelevisión) y los new media (Twitter, Facebook). De sus conexiones y de sus efectos paradójicos trata este libro para intentar plantear en qué medida asistimos a una mediatización de la política o a una politización de lo mediático.

Seccions

Comunicació

Més llibres de Enrique Gil Calvo