Cistella de la compra

Arte y agencia. Una teoría antropológica

Autor Alfred Gell

Editorial EDITORIAL SB

Arte y agencia. Una teoría antropológica
-5% dte.    24,00€
22,80€
Estalvia 1,20€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDITORIAL SB
  • ISBN13 9789871984589
  • ISBN10 9871984588
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 331
  • Any Edició 2018
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica amb solapes

Arte y agencia. Una teoría antropológica

Autor Alfred Gell

Editorial EDITORIAL SB

-5% dte.    24,00€
22,80€
Estalvia 1,20€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Alfred Gell (1945-1997) trabajaba como profesor adjunto de Antropología en la London School of Economics and Political Science y era miembro de la British Academy. La London School le otorgó de manera póstuma la cátedra que Gell siempre había declinado. El autor publicó tres libros a lo largo de su vida: Metamorphosis of the Cassowaries (1975), The Anthropology of Time (1992), y Wrapping in Images: Tattooing in Polynesia (1993).

Més llibres de Alfred Gell