Cistella de la compra

Employer branding. Atraer y comprometer el talento en 5 pasos

Autor AA. VV.

Editorial PEARSON EDUCACIÓN

Employer branding. Atraer y comprometer el talento en 5 pasos
-5% dte.    22,63€
21,50€
Estalvia 1,13€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial PEARSON EDUCACIÓN
  • ISBN13 9788490355817
  • ISBN10 8490355819
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 194
  • Any Edició 2018
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Employer branding. Atraer y comprometer el talento en 5 pasos

Autor AA. VV.

Editorial PEARSON EDUCACIÓN

-5% dte.    22,63€
21,50€
Estalvia 1,13€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Este libro le proporcionará los elementos básicos necesarios para que desarrolle una estrategia efectiva de marca de empleador”.
Richard Mosley, Global Head of Strategy, Universum.

“...este libro...muestra de una manera práctica y estratégica, el momento actual del reto del talento,... Empresas y estudiantes pueden benefi ciarse de esta publicación en la que el saber académico se complementa con el carácter empírico”.
Roberto di Bernardini, Director Global de Recursos Humanos Banco Santander.

“Estas páginas ahondan en el fenómeno del “employer branding” de una manera singular, porque la amenidad de su lectura no ha encontrado obstáculo en el rigor de sus planteamientos; la enorme cantidad de ejemplos tampoco es una sucesión de anécdotas carentes de un profundo sentido conceptual”.
Víctor Molero, Director Académico de ISDI.