Cistella de la compra

Diversidad e industrias audiovisuales. El desafío cultural del siglo XXI

Autor Luis Alfonso Albornoz / Mª Trinidad García Leiva

Editorial FONDO DE CULTURA ECONOMICA, S.A.

Diversidad e industrias audiovisuales. El desafío cultural del siglo XXI
-5% dte.    18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial FONDO DE CULTURA ECONOMICA, S.A.
  • ISBN13 9786071647276
  • ISBN10 6071647274
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 331
  • Any Edició 2017
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica amb solapes

Seccions

Comunicació

Diversidad e industrias audiovisuales. El desafío cultural del siglo XXI

Autor Luis Alfonso Albornoz / Mª Trinidad García Leiva

Editorial FONDO DE CULTURA ECONOMICA, S.A.

-5% dte.    18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Estudio colectivo en el que se presentan y analizan detalladamente los problemas y retos a los que se enfrentó la UNESCO al poner en marcha la "Convención sobre la protección y promoción de la diversidad de las expresiones culturales", así como las medidas que se tomaron ante la necesidad de medición y regulación de la diversidad cultural en el ámbito audiovisual (cine, televisión, radio, música grabada y videojuegos). Se plantean algunas soluciones para las políticas de cultura y comunicación y las buenas prácticas, se proponen indicadores para dar cuenta de la diversidad en el sector televisivo y se abordan los desafíos presentes de cara a las redes y soportes digitales.

Seccions

Comunicació