Cistella de la compra

Planificación estratégica de la comunicación en redes sociales

Autor Juan Montserrat Gauchi / Federico Sabater Quinto

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Planificación estratégica de la comunicación en redes sociales
-5% dte.    16,00€
15,20€
Estalvia 0,80€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788491167754
  • ISBN10 8491167757
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 146
  • Col.lecció MANUALES COMUNICACION #
  • Any Edició 2017
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Comunicació

Planificación estratégica de la comunicación en redes sociales

Autor Juan Montserrat Gauchi / Federico Sabater Quinto

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% dte.    16,00€
15,20€
Estalvia 0,80€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

La planificación estratégica de la comunicación en redes sociales se ha convertidoen una herramienta indispensable para la empresa de hoy en día. Este manual pretende servir de guía a todos aquellos profesionales de la comunicación, empresarios, estudiantes o dircoms que precisen un modelo en el que basar sus previsiones de actuación en comunicación. El plan que se presenta es un caso práctico, que ha sido elaborado para la marca de plancton marino SPIRULA, de la empresa alicantina Eco Algae Technology. Este plan es la guía que recoge las estrategias y acciones planificadas para alcanzarlos objetivos generales de ventas y difusión fijados por la empresa.Con este libro aprenderás sobre: planificación estratégica comunicación marketing publicidadredes sociales TIC herramientas digitales comercialización

Seccions

Comunicació