Cistella de la compra

Impressive Advertising

Autor Miquel Abellán

Editorial MONSA PUBLICATIONS

Impressive Advertising
-5% dte.    24,90€
23,65€
Estalvia 1,24€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial MONSA PUBLICATIONS
  • ISBN13 9788416500413
  • ISBN10 841650041X
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 144
  • Any Edició 2017
  • Idioma Castellà, Anglès
  • Encuadernació Cartoné

Seccions

Comunicació

Impressive Advertising

Autor Miquel Abellán

Editorial MONSA PUBLICATIONS

-5% dte.    24,90€
23,65€
Estalvia 1,24€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

El impacto visual, emocional, etc… la clave de muchas campañas, conseguir comunicar al mayor público posible, generando sensaciones de todo tipo en el receptor. Una campaña de publicidad, a través de un guión argumental, tiene que destacar entre centenares de inputs, conseguir ser única y más visible que el resto, para ello es necesario impactar sensorialmente, después de haber captado nuestra atención con sorpresa, intriga, curiosidad, o a veces incluso generando impresiones negativas como repulsión, rechazo o un toque de atención a la conciencia. Todas las emociones pueden alterarse detrás de una buena campaña publicitaria, dejando en el receptor un mensaje concreto, el mensaje deseado. Encontramos dos capítulos en el libro, “Publicidad Impresa”, que nos acerca a diferentes trabajos realizados para medios como revistas, periódicos, panfletos, folletos de buzoneo o de mailing..., en definitiva, sobre papel, y “Publicidad de Exterior” en la que se utilizan lugares públicos para desarrollar y esta dirigida a un público indeterminado.

Seccions

Comunicació

Més llibres de Miquel Abellán