Cistella de la compra

The Designer's Dictionary Of Colour

Autor Sean Adams

Editorial ABRAMS & CHRONICLE BOOKS

The Designer's Dictionary Of Colour
-5% dte.    26,25€
24,94€
Estalvia 1,31€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial ABRAMS & CHRONICLE BOOKS
  • ISBN13 9781419726392
  • ISBN10 1419726390
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 256
  • Any Edició 2017
  • Idioma Anglès
  • Encuadernació Cartoné

The Designer's Dictionary Of Colour

Autor Sean Adams

Editorial ABRAMS & CHRONICLE BOOKS

-5% dte.    26,25€
24,94€
Estalvia 1,31€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

The Designer's Dictionary of Color provides an in-depth look at thirty colours key to art and graphic design. Organised by spectrum, in colour-by-colour sections for easy navigation, this book documents each hue with charts showing colour range and palette variations. Chapters detail each colour's creative history and cultural associations, with examples of colour use that extend from the artistic to the utilitarian whether the turquoise on a Reid Miles album cover or the avocado paint job on a 1970s Dodge station wagon. A practical and inspirational resource for designers and students alike, The Designer's Dictionary of Color opens up the world of colour for all those who seek to harness its incredible power.

Sean Adams is a founding partner of the award-winning California design firm AdamsMorioka and has been cited as one of the 40 most important people shaping design internationally. A former AIGA national board member and president of AIGA Los Angeles, he teaches at ArtCenter College of Design and is a frequent lecturer and competition judge. Sean is the coauthor of Logo Design Workbook and Color Design Workbook and author of the series Masters of Design. He lives and works in Los Angeles.

Més llibres de Sean Adams, Terry Lee Stone