Cistella de la compra

Les marques ONGD. Del relat de la culpa al relat del consum i la redempció

Autor Pilar Alfonso Escuder

Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA

Les marques ONGD. Del relat de la culpa al relat del consum i la redempció
-5% dte.    17,00€
16,15€
Estalvia 0,85€
  • Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA
  • ISBN13 9788437098319
  • ISBN10 8437098319
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 184
  • Col.lecció Aldea Global #35
  • Any Edició 2016
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica amb solapes

Seccions

Comunicació

Les marques ONGD. Del relat de la culpa al relat del consum i la redempció

Autor Pilar Alfonso Escuder

Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA

-5% dte.    17,00€
16,15€
Estalvia 0,85€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.

Expertes llibreteres
Assessorament personal
Enviaments en 24/48h
-5% dto en tots els llibres
Gràcies per comprar
en llibreries reals.
Recollida GRATUÏTA en Llibreria
Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

La comunicación publicitaria de las grandes organizaciones no gubernamentales para el desarrollo, ¿es una manifestación más de la expansión social de la marca en las sociedades posmodernas? Partiendo de esta pregunta, este volumen describe y analiza los principales relatos construidos por los anuncios de televisión de nuevo ONGD (Cruz Roja, Unicef, lntermón Oxfam, Médicos Sin Fronteras, Manos Unidas, Ayuda en Acción, lntervida, Anesvad y Africa Di recto) a lo largo de dos décadas. Además, se caracteriza el neorelatO solidario como la narrativa que permite explicar buena parte de los errores comunicativos de toda una época. El objetivo fundamental del libro es el de analizar la relevancia social y comunicativa de la publicidad neosolidaria, y patentizar la utilidad y la urgencia de (re)pensarla. Se trata de una propuesta que abre nuevas vías de investigación académica y de reflexión ciudadana.

La comunicació publicitària de les grans organitzacions no governamentals per al desenvolupament, és una manifestació més de l'expansió social de la marca en les societats postmodernes? Tot partint d'aquesta pregunta, aquest volum descriu i analitza els principals relats construïts pels anuncis de televisió de nou ONGD (Cruz Roja, Unicef, lntermón Oxfam, Médicos Sin Fronteras, Manos Unidas, Ayuda en Acción, lntervida, Anesvad i Africa Di recto) al llarg de dues dècades. A més, s'hi caracteritza el neorelat solidari com la narrativa que permet explicar bona part dels errors comunicatius de tota una època. L'objectiu fonamental del llibre és el d'analitzar la rellevància social i comunicativa de la publicitat neosolidària, i palesar la utilitat i la urgència de (re)pensar-la. Es tracta d'una proposta que obri noves vies d'investigació acadèmica i de reflexió ciutadana.

Este volumen describe y analiza los principales relatos construidos por los anuncios de televisión de nuevo ONGD a lo largo de dos décadas, explicando así buena parte de los errores comunicativos de toda una época. El objetivo fundamental del libro es de analizar la relevancia social y comunicativa de la publicidad neosolidaria, y patentizar la utilidad y la urgencia de (re)pensarla.

Aquest volum descriu i analitza els principals relats construïts pels anuncis de televisió de nou ONGD al llarg de dues dècades, explicant així bona part dels errors comunicatius de tota una època. L'objectiu fonamental del llibre és d'analitzar la rellevància social i comunicativa de la publicitat neosolidària, i palesar la utilitat i la urgència de (re)pensar-la.
  • Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA
  • ISBN13 9788437098319
  • ISBN10 8437098319
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 184
  • Col.lecció Aldea Global #35
  • Any Edició 2016
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica amb solapes

Seccions

Comunicació