Cistella de la compra

La gestió de la qualitat en el turisme

Autor Jesús M. Amilibia

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

La gestió de la qualitat en el turisme
-5% dte.    30,00€
28,50€
Estalvia 1,50€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788491160045
  • ISBN10 8491160043
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 336
  • Col.lecció Manuals #242
  • Any Edició 2016
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

La gestió de la qualitat en el turisme

Autor Jesús M. Amilibia

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% dte.    30,00€
28,50€
Estalvia 1,50€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

L’aposta per la qualitat ha esdevingut el centre d’atenció de les estratègies competitives de les empreses i destinacions turístiques. El concepte de qualitat com a orientació al client s’ha establert amb fermesa en la cultura organitzativa, però la posada en pràctica d’aquesta filosofia continua essent un dels elements de la gestió més difícils d’aconseguir. Aquest llibre va adreçat a qualsevol professional del sector turístic –ja sigui el seu àmbit d’actuació públic o privat i el subsector d’activitat en què opera el del transport, una agència o un allotjament– interessat en implantar un sistema de qualitat. Amb aquest objectiu s’exposen els models de referència per a la gestió de la qualitat, prestant especial atenció a les peculiaritats d’aquesta gestió en el sector serveis. A més es detalla com implantar sistemes de qualitat tant en els establiments com en les destinacions turístiques, per tal de definir, sistematitzar i millorar els seus processos productius i de servei el client.

Més llibres de Jesús M. Amilibia