Cistella de la compra

La brecha de las noticias. La divergencia entre las preferencias informativas de los medios y el público

Autor Pablo Javier Boczowski / Eugenia Mitchelstein

Editorial EDITORIAL MANANTIAL

La brecha de las noticias. La divergencia entre las preferencias informativas de los medios y el público
-5% dte.    24,00€
22,80€
Estalvia 1,20€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDITORIAL MANANTIAL
  • ISBN13 9789875002135
  • ISBN10 9875002135
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 316
  • Any Edició 2015
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Comunicació

La brecha de las noticias. La divergencia entre las preferencias informativas de los medios y el público

Autor Pablo Javier Boczowski / Eugenia Mitchelstein

Editorial EDITORIAL MANANTIAL

-5% dte.    24,00€
22,80€
Estalvia 1,20€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

El libro analiza las prácticas de lectura del público de los portales digitales de los medios de comunicación modernos. De ese estudio surge la divergencia entre la oferta de contenidos hecha por los portales y la demanda del público que accede a esos portales. Se analizan diarios y medios de EE.UU., España, Brasil, Argentina, Alemania, Brasil, (CNN, El País, Clarin, La Nación, USA Today, The Guardian y otros).

Autor: Boczkowski, Pablo

profesor de la Northwestern University. Ha escrito Digitizing the News: Innovation in Online Newspapers (MIT Press, 2004) [Digitalizar las noticias: innovación en los diarios online, Buenos Aires, Manantial, 2006], News at Work: Imitation in an Age of Information Abundance (University of Chicago Press, 2010) y Media Technologies: Essays on Communication, Materiality and Society (coeditado con Tarleton Gillespie y Kirsten Foot, MIT Press, 2013).

Autor: Mitchelstein, Eugenia

doctora en Comunicación de la Northwestern University y profesora en la Universidad de San Andrés, Argentina.

Seccions

Comunicació

Més llibres de Pablo Javier Boczowski, Eugenia Mitchelstein