Cistella de la compra

El cliente ha muerto... ¡ Viva el cliente!

Autor Marcelo Castelo

Editorial EDITORIAL RASCHE

El cliente ha muerto... ¡ Viva el cliente!
-5% dte.    17,95€
17,05€
Estalvia 0,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDITORIAL RASCHE
  • ISBN13 9788494257636
  • ISBN10 8494257633
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 180
  • Col.lecció BUSINESS & MARKETING #
  • Any Edició 2014
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica amb solapes

Seccions

Vendes

El cliente ha muerto... ¡ Viva el cliente!

Autor Marcelo Castelo

Editorial EDITORIAL RASCHE

-5% dte.    17,95€
17,05€
Estalvia 0,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

¡El cliente ha muerto! ¡Viva el cliente! es un libro de filosofía, de motivación y autoayuda con poderosos mensajes y herramientas que permitirán al lector ?sea vendedor o profesional liberal o por cuenta ajena? ser capaz de vender intangibles con eficacia y solvencia. En doce capítulos cargados de historias y anécdotas, con un estilo literario poco habitual en este tipo de publicaciones, el autor redescubre y revitaliza la influencia del vendedor en la venta de servicios poniendo en el centro de la acción ?la venta?, en vez de al cliente. El autor pone en tela de juicio lo que considera sofismas establecidos en la literatura de ventas como que el cliente sea el rey, que se deba pelear por conseguir clientes, la clasificación de estos según su carácter o que las técnicas de ganar-ganar, tan alabadas en estemomento, sean realmente aplicables en ventas. 

Seccions

Vendes