Cistella de la compra

Les polítiques de mitjans de comunicació de Jordi Pujol. Premsa, ràdio i televisió en el procés de reconstrucció nacional de Catalunya (1980-2003)

Autor Josep Àngel Guimerà

Editorial EDICIONS PROA

Les polítiques de mitjans de comunicació de Jordi Pujol. Premsa, ràdio i televisió en el procés de reconstrucció nacional de Catalunya (1980-2003)
-5% dte.    21,00€
19,95€
Estalvia 1,05€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONS PROA
  • ISBN13 9788475884974
  • ISBN10 8475884970
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 512
  • Col.lecció MIRADA (LIT) #
  • Any Edició 2014
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Les polítiques de mitjans de comunicació de Jordi Pujol. Premsa, ràdio i televisió en el procés de reconstrucció nacional de Catalunya (1980-2003)

Autor Josep Àngel Guimerà

Editorial EDICIONS PROA

-5% dte.    21,00€
19,95€
Estalvia 1,05€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Jordi Pujol va arribar a la Presidència de la Generalitat convençut que Catalunya necessitava uns mitjans de comunicació propis potents per poder tirar endavant el procés de reconstrucció nacional després del franquisme. Les raons de Pujol per impulsar diaris, ràdios i televisions públiques i privades i, sobretot, en català eren fonamentalment lingüístiques i culturals, però també polítiques, econòmiques i de benestar social. Els mitjans eren clau tant per catalanitzar el país com per desenvolupar-lo i cohesionar-lo socialment. Ara que s’han complert els 30 anys de TV3 i Catalunya Ràdio, i 15 de l’edició en català d’El Periódico, molts d’aquests mitjans formen part de manera natural de la nostra vida quotidiana, però no existien el 1980, ni es poden explicar sense la determinació dels governs de Jordi Pujol. Aquest llibre analitza les polítiques de comunicació de la Generalitat entre 1980 i 2003, explicant els objectius perseguits i les estratègies aplicades, en un moment en què es posa en qüestió bona part del sistema mediàtic català, en especial el model dels mitjans de comunicació públics.

Més llibres de Judith Clares, Miguel Ángel Casado, David Fernández-Quijada, Josep Àngel Guimerà