Cistella de la compra

Marca personal para dummies

Autor Andrés Pérez Ortega

Editorial EDICIONES CEAC, S.A.

Marca personal para dummies
-5% dte.    18,95€
18,00€
Estalvia 0,95€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONES CEAC, S.A.
  • ISBN13 9788432902055
  • ISBN10 8432902055
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 434
  • Any Edició 2014
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

Marca personal para dummies

Autor Andrés Pérez Ortega

Editorial EDICIONES CEAC, S.A.

-5% dte.    18,95€
18,00€
Estalvia 0,95€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Pérez Ortega, Andrés
Andrés Pérez Ortega, químico por la Universidad Autónoma de Madrid y MBA por ICADE, es experto en desarrollo de marcas. Ha ocupado diferentes puestos como responsable de la negociación internacional para compañías como REPSOL, Quaker Oats o Carrefour y ha puesto en marcha proyectos de apertura de nuevos mercados y negocios en países europeos y latinoamericanos. Actualmente es el pionero y principal experto en este concepto en nuestro país. Ha puesto en marcha el Programa Marca Propia que está siendo muy bien recibido por importantes empresas de nuestro país.

Seccions

Màrqueting

Més llibres de Andrés Pérez Ortega