Cistella de la compra

Marca y comunicación empresarial

Autor Pablo Medina-aguerrebere

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Marca y comunicación empresarial
-5% dte.    11,00€
10,45€
Estalvia 0,55€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788490292716
  • ISBN10 849029271X
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 106
  • Col.lecció EL PROFESIONAL DE LA INFORMACION #
  • Any Edició 2013
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Marca y comunicación empresarial

Autor Pablo Medina-aguerrebere

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% dte.    11,00€
10,45€
Estalvia 0,55€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

¿Qué es una marca? ¿Qué impacto tiene en el funcionamiento de la organización? ¿Como se lleva a cabo la construcción colectiva de la marca? Estas son algunas de las preguntas  a las que intenta responder este libro. A lo largo de las páginas, se propone un nuevo método de construcción de marca basado en potenciar su valor informativo a través de la comunicación institucional que establece la organización con el empleado, el directivo y el consumidor. El libro analiza el impacto de la información en la construcción colectiva de la marca entre una organización y sus diferentes públicos.