Expertes llibreteres
Assessorament personal
Catalonia, next brand in Europe. Una estratègia de màrqueting per a un nou país
Editorial ARA LLIBRES
-5% dte. 19,90€
18,90€
Estalvia 0,99€
- Editorial ARA LLIBRES
- ISBN13 9788415642350
- ISBN10 8415642350
- Tipus Llibre
- Pàgines 312
- Any Edició 2013
- Idioma Català
- Encuadernació Rústica
Seccions
Política CatalanaCatalonia, next brand in Europe. Una estratègia de màrqueting per a un nou país
Editorial ARA LLIBRES
-5% dte. 19,90€
18,90€
Estalvia 0,99€
No disponible en línia,
però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviaments en 24/48h
-5% dto en tots els llibres
-5% dto en tots els llibres
Gràcies per comprar
en llibreries reals.
en llibreries reals.
Recollida GRATUÏTA en Llibreria
Vine i deixa't sorprendre!
Vine i deixa't sorprendre!
Detalls del llibre
Albert Castellón, l?home que va idear el pla que ha portat les cerveses Moritz a liderar el seu sector, ens parla de Catalunya i de màrqueting, de política i de gestió empresarial. Per a un futur millor, perquè tenim un pla. ?La teoria de posicionament de màrqueting és una disciplina extraordinàriament necessària per encarar el futur de Catalunya.?
- Editorial ARA LLIBRES
- ISBN13 9788415642350
- ISBN10 8415642350
- Tipus Llibre
- Pàgines 312
- Any Edició 2013
- Idioma Català
- Encuadernació Rústica