Cistella de la compra

Catalonia, next brand in Europe. Una estratègia de màrqueting per a un nou país

Autor Albert Castellón

Editorial ARA LLIBRES

Catalonia, next brand in Europe. Una estratègia de màrqueting  per a un nou país
-5% dte.    19,90€
18,90€
Estalvia 0,99€
  • Editorial ARA LLIBRES
  • ISBN13 9788415642350
  • ISBN10 8415642350
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 312
  • Any Edició 2013
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Catalonia, next brand in Europe. Una estratègia de màrqueting per a un nou país

Autor Albert Castellón

Editorial ARA LLIBRES

-5% dte.    19,90€
18,90€
Estalvia 0,99€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.

Expertes llibreteres
Assessorament personal
Enviaments en 24/48h
-5% dto en tots els llibres
Gràcies per comprar
en llibreries reals.
Recollida GRATUÏTA en Llibreria
Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Albert Castellón, l?home que va idear el pla que ha portat les cerveses Moritz a liderar el seu sector, ens parla de Catalunya i de màrqueting, de política i de gestió empresarial. Per a un futur millor, perquè tenim un pla. ?La teoria de posicionament de màrqueting és una disciplina extraordinàriament necessària per encarar el futur de Catalunya.?

  • Editorial ARA LLIBRES
  • ISBN13 9788415642350
  • ISBN10 8415642350
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 312
  • Any Edició 2013
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica