Mercadona
Editorial GRAM EDITORIAL
Espanya peninsular
- Editorial GRAM EDITORIAL
- ISBN13 9788494013461
- ISBN10 8494013467
- Tipus Llibre
- Pàgines 250
- Idioma Català
- Encuadernació Rústica amb solapes
Seccions
Divulgació EmpresarialMercadona
Editorial GRAM EDITORIAL
Espanya peninsular
Detalls del llibre
Mercadona ha assolit un protagonisme extraordinari els últims anys. Cada dia té més de gairebé tot el que es pot pensar respecte de les relacions d’intercanvi com a fonament de l’economia: més clients, més botigues, més empleats, més proveïdors i interproveïdors, més productivitat, més ingressos i més beneficis… per no allargar la llista. És un model d’empresa, i ho és perquè des de fa anys ha tingut un model, de fet més d’un. En paraules del seu president executiu i propietari majoritari, “qui té un model, té un tresor”.Cal destacar alguns fets molt significatius que la fan ser digna de ser més coneguda:
1.-L’assoliment del lideratge espanyol en el sector de la distribució, sobrepassant empreses que havien estat líders, tot i vendre una gamma més reduïda de productes.
2.-Haver-se convertit en una màquina de generació de nous llocs de feina directes i amb contractes indefinits, als quals cal afegir els indirectes creats per les seves interproveïdores.
Aquests fets es troben al llibre així com un assortiment de narracions breus sobre diferents aspectes de l’empresa analitzada.