Cistella de la compra

Newpaper. Cómo la revolución digital transforma la prensa

Autor Albert Montagut

Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.

Newpaper. Cómo la revolución digital transforma la prensa
-5% dte.    19,95€
18,95€
Estalvia 1,00€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.
  • ISBN13 9788423412945
  • ISBN10 8423412946
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 400
  • Col.lecció ECONOMIA #
  • Any Edició 2012
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Periodisme

Newpaper. Cómo la revolución digital transforma la prensa

Autor Albert Montagut

Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.

-5% dte.    19,95€
18,95€
Estalvia 1,00€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

La prensa ha cambiado enormemente en las dos últimas décadas. Ni la profesión ni el sector volverá a ser como antes. Newpaper, detalla pormenorizadamente la revolución digital que está transformando a la prensa, señala los errores que se han cometido y dibuja dónde puede estar el sendero del futuro. Además, en estas páginas se explica a través de relatos en primera persona la tremenda transformación empresarial, de contenidos y tecnológica que supone el paso del print al online.

El periodista Albert Montagut recoge aquí en primera persona la opinión de los profesionales que han protagonizado este cambio en España. Desde Gumersindo Lafuente, Juan Varela e Ignacio Escolar hasta Pedro J. Ramírez, Juan Luis Cebrián, Antonio Franco o José Antich, cada uno de los protagonistas da su particular visión del pasado, presente y futuro de un negocio en constante cambio.

Seccions

Periodisme

Més llibres de Albert Montagut