Cistella de la compra

The Penguin Dictionary of Marketing

Autor AA. VV.

Editorial PENGUIN BOOKS

The Penguin Dictionary of Marketing
-5% dte.    16,49€
15,67€
Estalvia 0,82€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial PENGUIN BOOKS
  • ISBN13 9780140515183
  • ISBN10 0140515186
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 283
  • Any Edició 2009
  • Idioma Anglès
  • Encuadernació Paperback

Seccions

Màrqueting

The Penguin Dictionary of Marketing

Autor AA. VV.

Editorial PENGUIN BOOKS

-5% dte.    16,49€
15,67€
Estalvia 0,82€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

"The Penguin Dictionary of Marketing" is the only one-volume dictionary of its kind to offer full sections of international terms, giving it a truly global readership. Covering everything from direct marketing to slogans, political marketing to corporate affairs this is ideal for A-level and undergraduate students and anyone with an interest in this exciting and innovative discipline.

Seccions

Màrqueting

Més llibres de AA. VV.