Cistella de la compra

Teoria i mètodes per a marques de territori

Autor Jordi de San Eugenio Vela

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Teoria i mètodes per a marques de territori
-5% dte.    23,00€
21,85€
Estalvia 1,15€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788497884433
  • ISBN10 8497884434
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 242
  • Col.lecció Manuals
  • Any Edició 2011
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Teoria i mètodes per a marques de territori

Autor Jordi de San Eugenio Vela

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% dte.    23,00€
21,85€
Estalvia 1,15€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

La competició de països, nacions, ciutats i regions per captar recursos, talent, infraestructures o esdeveniments, entre altres aspectes, ha provocat l'adveniment d?una lluita renovada per la singularitat, pel reconeixement i per la diferenciació, per una hegemonia simbòlica que cotitza a l'alça en el context d'una emergent economia de la identitat. En aquest context, els territoris cedeixen les seves projeccions habituals d'identitat territorial a una nouvinguda identitat simbòlica, gestionada, en part, mitjançant la transformació de territoris en marques. La determinació d'un estat de la qüestió amb voluntat holística, que endreci i alhora ordeni el que s'ha dit i el que s'ha fet sobre això, per tal de situar en perspectiva les implicacions inherents a la construcció de marques (branding) per a espais geogràfics, esdevé l'objectiu principal d?aquesta obra.

Més llibres de Jordi de San Eugenio Vela, Xavier Ginesta, Jim O'brian