Cistella de la compra

El plan de marketing en la práctica. 15 ed.

Autor José María Sainz de Vicuña

Editorial ESIC EDITORIAL

El plan de marketing en la práctica. 15 ed.
-5% dte.    26,00€
24,70€
Estalvia 1,30€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial ESIC EDITORIAL
  • ISBN13 9788473567329
  • ISBN10 8473567323
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 494
  • Col.lecció LIBROS PROFESIONALES
  • Any Edició 2010
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

El plan de marketing en la práctica. 15 ed.

Autor José María Sainz de Vicuña

Editorial ESIC EDITORIAL

-5% dte.    26,00€
24,70€
Estalvia 1,30€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

á

«Ameno, útil, riguroso, práctico, atractivo, eficaz, interesante, profundo, soberbio, equilibrado, enriquecedor, estructurado, clarificador, detallado, integrador, sistemático, preciso, actual, ...», son algunos de los adjetivos que los profesionales cuyos testimonios encontrará al comienzo del libro han utilizado para calificar El plan de marketing en la práctica.
El libro que usted tiene en sus manos, El plan de marketing en la práctica, está escrito con la voluntad de ofrecer a la alta dirección de cualquier empresa que sienta la necesidad de sobrevivir en la batalla de la competitividad del mercado, un instrumento de trabajo práctico, útil y eficaz que le conduzca, paso a paso, a través de las diferentes etapas en la elaboración de un plan de marketing.

Seccions

Màrqueting

Més llibres de Francisco Fernández-santos, José María Sainz de Vicuña