Cistella de la compra

Educar en el aula de 2 años

Autor Paloma Sainz de Vicuña

Editorial EDITORIAL GRAO

Educar en el aula de 2 años
-5% dte.    18,50€
17,58€
Estalvia 0,93€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDITORIAL GRAO
  • ISBN13 9788478279418
  • ISBN10 8478279415
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 116
  • Col.lecció Biblioteca de Infantil
  • Any Edició 2010
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Educar en el aula de 2 años

Autor Paloma Sainz de Vicuña

Editorial EDITORIAL GRAO

-5% dte.    18,50€
17,58€
Estalvia 0,93€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Aquest llibre proposa una metodologia per a educadors i mestres de les aules de 2 a 3 anys basada en quatre puntals: el disseny de l'ambient (aula, espais comuns, mobiliari, materials, etc.); les relacions personals (amb les famílies, entre iguals, amb cada nen i nena); la vida quotidiana i, finalment, l'organització d'activitats que combinin el petit grup amb el joc lliure dels nens i nenes (joc simbòlic, joc de construcció, la rotllana, taller de plàstica, psicomotricitat, etc.). L'autora considera que el joc ha d'ocupar un lloc primordial i que les activitats en petit grup permeten una atenció individualitzada i una resposta millor a les característiques d'aquestes edats.

¿Cómo son los niños y niñas de 2 a 3 años?: Capacidades físicas. Capacidades intelectuales. Capacidades afectivas. Capacidades sociales  La escolarización actual: Ratios. Espacios. Formación de los educadores y trabajo en equipo  El diseño del ambiente: el aula. Espacios comunes. El jardín. El mobiliario. Los materiales  Las relaciones personales: Las relaciones del educador con cada niño y niña. Las relaciones con las familias. Las relaciones entre iguales  La vida cotidiana: La higiene. La comida. La siesta. Vestirse y desvestirse  Las actividades: Funciones de la persona educadora. El juego libre. Actividades dirigidas  Conclusiones  Bibliografía.