Cistella de la compra

Cambridge English for Marketing. Student's Book with Audio CD

Autor Nick Robinson

Editorial CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS

Cambridge English for Marketing. Student's Book with Audio CD
-5% dte.    39,90€
37,91€
Estalvia 2,00€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
  • ISBN13 9780521124607
  • ISBN10 0521124603
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 120
  • Any Edició 2010
  • Idioma Anglès
  • Encuadernació Rústica

Cambridge English for Marketing. Student's Book with Audio CD

Autor Nick Robinson

Editorial CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS

-5% dte.    39,90€
37,91€
Estalvia 2,00€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Endorsed by the Chartered Institute of Marketing (CIM), this short course (40-60 hours) uses practical tasks and realistic scenarios to develop the specialist language and communication skills needed for a career in marketing. Cambridge English for Marketing covers a wide range of marketing topics, from understanding the role of marketing in an organisation through to launching a new product. The ten standalone units allow learners to focus on the areas of marketing most important to them and as well as teaching specialist vocabulary and marketing theory, the course also develops job-specific skills such as carrying out marketing audits, preparing marketing campaigns, organising events and developing digital marketing strategies.

The course requires no specialist knowledge on the part of the teacher and comprehensive teacher's notes are available online.

Més llibres de Nick Robinson