Cistella de la compra

Dirección de marketing. Gestión estratégica y operativa del mercado

Autor Gallucci / Gérard Lambin

Editorial MCGRAW-HILL

Dirección de marketing. Gestión estratégica y operativa del mercado
-5% dte.    73,15€
69,50€
Estalvia 3,66€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial MCGRAW-HILL
  • ISBN13 9789701067109
  • ISBN10 970106710X
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 620
  • Any Edició 2009
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Cartoné

Seccions

Màrqueting

Dirección de marketing. Gestión estratégica y operativa del mercado

Autor Gallucci / Gérard Lambin

Editorial MCGRAW-HILL

-5% dte.    73,15€
69,50€
Estalvia 3,66€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

.- Función del marketing en la empresa y una economía social del mercado 2.- Gestión orientada al mercado 3.- Análisis de las necesidades del cliente 4.- Comportamiento de compra del cliente 5.-Medición de la respuesta del cliente 6.-Análisis de la segementación del mercado 7.- Análisis de la actractividad del mercado de referencia 8.- Análisis de la competitividad de la empresa 9.- Decisiones de posicionamiento y selección de los mercados objetivos 10.-Formulación de una estrategia de marketing 11.- Decisiones sobre el lanzamiento de nuevos productos 12.- Gestión de marca 13.- Decisiones de los canales de distribución 14.- Guerra de marcas en los mercados de bienes de consumo 15.- Decisiones de precio 16.- Decisiones de comunicación 17.- Plan de marketing estratégico y operativo 18.- Valores y conceptos emergentes en la gestión orientada al mercado 19.- Casos de Estudio

áá

Seccions

Màrqueting

Més llibres de Salva González Vázquez, Francisco Cuadra Mayoni, Ignacio López Del Pino, Sara Trujillo Sánchez, Gallucci