Cistella de la compra

Neuromarketing. ¿ Por qué tus clientes se acuestan con otro si dicen que les gustas tú?

Autor Néstor p. Braidot

Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.

Neuromarketing. ¿ Por qué tus clientes se acuestan con otro si dicen que les gustas tú?
-5% dte.    17,95€
17,05€
Estalvia 0,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.
  • ISBN13 9788498750447
  • ISBN10 849875044X
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 232
  • Col.lecció MARKETING
  • Any Edició 2009
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica amb solapes

Seccions

Màrqueting

Neuromarketing. ¿ Por qué tus clientes se acuestan con otro si dicen que les gustas tú?

Autor Néstor p. Braidot

Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.

-5% dte.    17,95€
17,05€
Estalvia 0,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

 ¿Por qué bebemos Coca-Cola si nos gusta más Pepsi?
 ¿Cómo afecta la música a nuestro comportamiento en el supermercado?
 ¿Cómo influye el precio pagado por un producto en nuestra percepción sobre su calidad?
El neuromarketing consiste en aplicar los conocimientos de las neurociencias al ámbito del marketing, estudiando los efectos que tienen los diferentes estímulos publicitarios en el cerebro humano. Neuromarketing es una guía práctica para aplicar fácilmente una disciplina hasta ahora sólo al alcance de grandes multinacionales. ááá

Seccions

Màrqueting

Més llibres de Néstor p. Braidot