Cistella de la compra

Claves del nuevo marketing : cómo sacarle partido a la web 2.0

Autor Eva Sanagustín Fernández

Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.

Claves del nuevo marketing : cómo sacarle partido a la web 2.0
-5% dte.    14,96€
14,21€
Estalvia 0,75€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.
  • ISBN13 9788498750423
  • ISBN10 8498750423
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 248
  • Col.lecció MARKETING
  • Any Edició 2009
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

Claves del nuevo marketing : cómo sacarle partido a la web 2.0

Autor Eva Sanagustín Fernández

Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.

-5% dte.    14,96€
14,21€
Estalvia 0,75€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Claves del nuevo marketing surgió y se difundió por Internet y ha sido su propio éxito, las miles de descargas de su versión electrónica y la resonancia mediática obtenida, lo que lo han llevado a las librerías. Un libro consecuente con sus planteamientos que es, por sí mismo, un ejemplo de las pautas a seguir en el marketing online.Su estructura permite la lectura de capítulos concretos para quienes quieran conocer un único aspecto: banners, emailings, SEO, SEM, Redes de afiliados, Social Media, Community manager, Marketing viral, gestión de la reputación online, analítica web... Su lectura completa dibuja de manera práctica cómo es, o debería ser, el día a día del nuevo marketing.

Seccions

Màrqueting

Més llibres de Eva Sanagustín Fernández