Si, Acepto
Aquesta web utilitza cookies per obtenir dades estadístiques de la navegació dels seus usuaris. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús. Llegir més

Cistella de la compra

Pensar no es de franc

Autor Xavier Guix

Editorial EDICIONES GRANICA, S.A.

Pensar no es de franc
-5% dte.    15,00€
14,25€
Estalvia 0,75€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular

Què és el que passa realment quan pensem? Ens sembla que el fet de tenir pensaments és gratuït, però en realitat el seu poder generador acaba sent qui construeix una bona part de les experiències que vivim. Les nostres creences són actes cr...

Llegir-ne més...
  • Editorial EDICIONES GRANICA, S.A.
  • ISBN13 9788483581445
  • ISBN10 8483581442
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 224
  • Col.lecció CRECIMIENTO PERSONAL
  • Any Edició 2009
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Pensar no es de franc

Autor Xavier Guix

Editorial EDICIONES GRANICA, S.A.

Què és el que passa realment quan pensem? Ens sembla que el fet de tenir pensaments és gratuït, però en realitat el seu poder generador acaba sent qui construeix una bona part de les experiències que vivim. Les nostres creences són actes cr...

-5% dte.    15,00€
14,25€
Estalvia 0,75€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular

Detalls del llibre

Què és el que passa realment quan pensem? Ens sembla que el fet de tenir pensaments és gratuït, però en realitat el seu poder generador acaba sent qui construeix una bona part de les experiències que vivim. Les nostres creences són actes creatius que traslladem al nostre entorn i a les nostres relacions. D'aquesta interacció neix la nostra realitat. Cap artista crea del nor-res, sinó a partir de creure en el que pot convertir aquest no-res. Allò que antecedeix a l'acció és la creença i les seves intencions.

Vull transmetre el que passa entre sembrar un pensament i recollir un destí. Com s'interrelacionen aquests quatre verbs bàsics de les nostre vides, les quatre "ces": creure, crear, comunicar, conviure. Com ens podem tornar addictes als nostres propis estats emocionals, i com influeix tot això sobre les relacions humanes i sobre el vehicle que les uneix, la comunicació. I tot amb el propòsit d'entendre una cosa molt senzilla: tal com tractis els altres, et tractaràs a tu mateix. En cada persona ens trobem o ens perdem nosaltres mateixos. Però tot va començar aquí, en la relació entre el que pensem, el que sentim, i el que pensem sobre el que hem sentit.