Cistella de la compra

El nuevo Brand Management

Autor David Riu / Ramón Ollé

Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.

El nuevo Brand Management
-5% dte.    19,95€
18,95€
Estalvia 1,00€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.
  • ISBN13 9788498750096
  • ISBN10 8498750091
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 192
  • Col.lecció ESTRATEGIA
  • Any Edició 2009
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

El nuevo Brand Management

Autor David Riu / Ramón Ollé

Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.

-5% dte.    19,95€
18,95€
Estalvia 1,00€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Este libro se ha escrito con un objetivo muy simple: intentar explicar qué flosofía de trabajo favorece una marca de éxito. El Branding de forma que sea útil para empresas de todos los tamaños y sectores; para emprendedores y directores de marketing. Una buena marca es una herramienta fundamental para erigir un negocio con futuro. Con este libro cualquiera tendrá a su alcance las claves para construirla.
Utilizando el símil del cuidado de un jardín, los autores enseñan las claves de la creación y crecimiento de las marcas.

Més llibres de Ramón Ollé