Cistella de la compra

La imagen social de la mujer en las series de ficción

Autor Elena Galán Fajardo

Editorial UNIVERSIDAD DE EXTREMADURA

La imagen social de la mujer en las series de ficción
-5% dte.    10,00€
9,50€
Estalvia 0,50€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial UNIVERSIDAD DE EXTREMADURA
  • ISBN13 9788477237211
  • ISBN10 8477237212
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 160
  • Any Edició 2007
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

La imagen social de la mujer en las series de ficción

Autor Elena Galán Fajardo

Editorial UNIVERSIDAD DE EXTREMADURA

-5% dte.    10,00€
9,50€
Estalvia 0,50€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

¿Cómo son los personajes femeninos de Sexo en Nueva York, Aída o Closer?? Éste es el punto de partida del libro La imagen social de la mujer en las series de ficción, que recorre los títulos más relevantes, protagonizados por mujeres, a partir de los años noventa. En concreto, se centra en las primeras temporadas de dos series españolas: El Comisario y Hospital Central. Los temas extraídos en el estudio traspasan la frontera de la ficción, mostrando algunas de las inquietudes de las mujeres del siglo XXI

Més llibres de José Carlos Rueda Laffond, Elena Galán Fajardo, Ángel L. Rubio Moraga