Cistella de la compra

Manual de gestió d'esdeveniments

Autor Mònika Jiménez Morales

Editorial EUMO EDITORIAL

Manual de gestió d'esdeveniments
-5% dte.    18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EUMO EDITORIAL
  • ISBN13 9788497662222
  • ISBN10 8497662229
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 186
  • Any Edició 2007
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Publicitat

Manual de gestió d'esdeveniments

Autor Mònika Jiménez Morales

Editorial EUMO EDITORIAL

-5% dte.    18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

En l'àmbit empresarial i de les institucions públiques, un esdeveniment és l'actuació que té per objectiu principal transmetre missatges corporatius que ajudin a configurar una imatge de marca. Les accions per aconseguir-ho poden ser des de les tradicionals reunions privades fins als espectaculars viatges d'incentius passant per la presència en fires i salons o bé pel llançament publicitari del producte.Aquestes accions, individualment o bé combinades, constitueixen avui una eina potent de comunicació que associa uns valors a la marca, alhora que els acosta als receptors/consumidors tenint presents les seves expectatives.El Manual de gestió d'esdeveniments exposa de manera exemplificada i aplica tots aquells recursos, procediments o tècniques útils i necessaris per a la creació, difusió, potenciació o consolidació de la imatge de marca.

Seccions

Publicitat

Més llibres de Mònika Jiménez Morales