Cistella de la compra

L'èxit escolar per a tothom. Un objectiu de la ciutat de Barcelona

Autor Nacho Garcia de la Barrera / Xeni Rodriguez Laborda

Editorial EDICIONES OCTAEDRO

L'èxit escolar per a tothom. Un objectiu de la ciutat de Barcelona
-5% dte.    16,01€
15,21€
Estalvia 0,80€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONES OCTAEDRO
  • ISBN13 9788480638814
  • ISBN10 8480638818
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 224
  • Col.lecció APRENDRE AMB INTERNET
  • Any Edició 2007
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

L'èxit escolar per a tothom. Un objectiu de la ciutat de Barcelona

Autor Nacho Garcia de la Barrera / Xeni Rodriguez Laborda

Editorial EDICIONES OCTAEDRO

-5% dte.    16,01€
15,21€
Estalvia 0,80€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Parlar d'èxit o de fracàs escolar demana afrontar l'interrogant sobre quin model de societat -o de ciutat- volem d'aquí quinze o vint anys. El fracàs escolar no és una quesito sectorial, no competéis només als professionals de l'educació. Tenim un model educatiu segmentat en tres terços: -Un terç dels alumnes que estan en condicions d'avançar amb èxit i arribar als estudis superior. És el terç d'excel.lència.
-Un terç intermedi de l'alumnat amb unes possibilitats d'accés als estudis superiors que van lligades a condicions més complexes: el model de política educativa, l'organització del seu centre escolar, l'oferta d'activitats complementàries al barri un viu.
-En l'altre extrem trobem el terç dels joves que no obtenen el graduat de secundària: els futurs ciutadans i ciutadanes amb baixa qualificació i, per tant, destinats a realitzar feines mal pagades, precàries.
El debat no està tant en si els alumnes han d'anar junt fins als setze anys o si s'han d'establir diferents itineraris en funció de les seves capacitats i interesaos, sinó en com podem trencar el model dels tres terços. Aquest llibre vol afrontar aquest debat i plantejar propostes. L'èxit escolar per a tothom és un repte ètic i padagògic, però també un comprimís de sostenibilitat social i productiva.