Cistella de la compra

Aprender marketing

Autor Ramón Adell Argilés

Editorial EDICIONES PAIDOS IBERICA, S.A.

Aprender marketing
-5% dte.    9,90€
9,41€
Estalvia 0,50€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONES PAIDOS IBERICA, S.A.
  • ISBN13 9788449319686
  • ISBN10 8449319684
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 145
  • Col.lecció APRENDER #
  • Any Edició 2007
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

Aprender marketing

Autor Ramón Adell Argilés

Editorial EDICIONES PAIDOS IBERICA, S.A.

-5% dte.    9,90€
9,41€
Estalvia 0,50€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

¿Se está iniciando en el mundo del marketing? ¿Considera que el marketing es complicado, algunas veces aburrido, quizás inútil? ¿Le parece interesante por sus conceptos, pero problemático en su aplicación? ¿Tiene curiosidad por saber qué es el marketing, para qué sirve o cómo se aplica? Si se ha hecho alguna de estas preguntas, la lectura de Aprender marketing le servirá no sólo para despejar y concretar las dudas sino también, principalmente, para tener una idea clara del concepto y de la operatividad del marketing, así como de sus límites. Escrito por un profesional con una amplia experiencia en el ámbito del marketing en varios sectores (industrial, consumo, farmacéutico e internacional) que ha dedicado los últimos veintisiete años a ese campo, además de dedicarse a la labor docente en algunas escuelas de marketing y negocios.

Seccions

Màrqueting

Més llibres de Remedios Romeo, Ramón Adell Argilés